Rozhledna „U Holáňů“ u Pržna

Typ/materiál: dřevěná vyhlídková věž

Lokalita: rozhledna je součástí hostince „U Holáňů“ (oplocený areál) v části Prženské paseky (obec Pržno), cca 15km severozápadně od Vsetína

GPS: 49.3982478N, 17.9178403E

Výška vyhlídkové plošiny:

Počet schodů: 39

Otevírací doba:

Přístup: Po silnici č. 57 spojující Vsetín a Valašské Meziříčí. V obci Jablůnka - asi 8km za Vsetínem - odbočit vlevo na Pržno (ukazatel 1km). Přejet most a projet celou obcí - stále rovně a před značkou slepá ulice odbočit vpravo a podél místního kostela (po pravé straně) pokračovat asi 3km do kopce až na parkoviště k restauraci U Holáňů (v místní části Prženské paseky). Stejnou trasou vede z Pržna rovněž žlutá TZT a cyklostezky č. 6018 a 6118.

Výhled:

Historie: Soukromá dřevěná rozhledna je od léta 2013 novou atrakcí hostince „U Holáňů“ v místní části Prženské paseky (obec Pržno, okres Vsetín). Dlouho plánovaná cca 14 metrů vysoká třípatrová věž je součástí venkovní terasy zmiňované hospůdky a své první návštěvníky přivítala na konci srpna 2013 (stavba byla zkolaudována 22. srpna 2013). Nabízí výhledy především na okolní Hostýnsko-vsetínskou hornatinu.

Fotogalerie:

klikni na daný obrázek pro zvětšení

Foto: A.Průšová (duben 2021)

Foto: V.Vozka (duben 2014)

Foto: J.Šlapák (listopad 2013)

Foto: M.Květák (podzim 2013)

Mapa polohy:

klikni na danou mapu pro zvětšení